Verkeerde aanpak taalachterstand
Nieuws | de redactie
16 september 2010 | Vooral moeders zijn vaak onnodig ongerust over de taalontwikkeling van hun kind. Bovendien hebben veel kinderen bij wie men taalachterstand vermoedt bij nader inzien veelal andere problemen. Het onderwijs gaat hier niet altijd even effectief mee om, toont onderzoek van Anne Keegstra (RUG) aan.

Taalstimulering is niet altijd de oplossing om taalproblemen teverminderen. In Nederland wordt veel
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
‘Vijf uitdagingen voor Erkennen en Waarderen op de universiteit’
Eerste Kamer wil pas over OCW-begroting debatteren na uitwerking bezuinigingsplan
‘Het zou fijn zijn als studenten tijdens de stakingen nog onderwijs kunnen volgen’
‘Europees hoger onderwijs moet zich teweerstellen tegen nationalistische golf’
Inloggen
