Leren scoren in Europa
Nieuws | de redactie
15 november 2010 | Hoe zorg je er als geesteswetenschapper en sociale wetenschapper voor, dat je werk niet alleen interessant is voor vijf vakgenoten binnen je eigen instituut? Hoe kom je hoog op de agenda, ook in Europa, bij beleidsmakers en inspirerende kringen buiten je directe omgeving? Een nieuwe gids vol praktische handreikingen voor juist deze disciplines biedt uitkomst.

‘Fortunately, much has been learned in recent years about themechanisms of successful knowledg
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
Lectoraten moeten steeds vaker achter het geld aanlopen, waarschuwen lectoren
Nederland onderschat baten internationalisering door gebrekkige stayrate-metingen
Citatiebias remt loopbanen vrouwelijke wetenschappers, waarschuwt Delftse onderzoeker
Kies Europa, horen Amerikaanse wetenschappers – maar wie gaat dat betalen?
‘Laat praktijkonderzoekers het gat tussen wetenschap en samenleving dichten’
