Mondialisering kunst en economie

Nieuws | de redactie
29 november 2010 | Olav Velthuis (UvA) gaat met zijn nieuwe Vidi-subsidie ‘het sociale en culturele fundament van de kunsthandel’ in BRIC-landen in kaart brengen. China en India zijn soms al veel verder dan het Westen. “Het is in India al heel gebruikelijk om dure kunst te kopen via mobiele telefonie of app’s.” Wat betekent dit voor de kunst, cultuur en KUO bij ons?
De jonge socioloog Velthuis, die op de UvA afstudeerde ineconomie en kunstgeschiedenis, promoveerde
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK