Zesjescultuur bij student en instelling

Nieuws | de redactie
6 december 2010 | Hoe leg je 'een zesjescultuur' uit buiten Nederland? En hoe weet je of hij wel bestaat? Wes Holleman helpt met de explicatie. En brengt daarin 13 factoren in beeld, die verklaren waarom de student doet wat zij doet: "In an economic sense, a Dutch mark beyond 6 has no surplus value. A mark beyond 6 is meant as a positive incentive, but it adds no extra value to one's educational career."
Can you please define and explain the so-called six-minusculture (‘zesjescultuur’) in Du
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.

Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.

«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK