Zesjescultuur bij student en instelling
Nieuws | de redactie
6 december 2010 | Hoe leg je 'een zesjescultuur' uit buiten Nederland? En hoe weet je of hij wel bestaat? Wes Holleman helpt met de explicatie. En brengt daarin 13 factoren in beeld, die verklaren waarom de student doet wat zij doet: "In an economic sense, a Dutch mark beyond 6 has no surplus value. A mark beyond 6 is meant as a positive incentive, but it adds no extra value to one's educational career."

Can you please define and explain the so-called six-minusculture (‘zesjescultuur’) in Du
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
‘Living Labs schieten als paddenstoelen uit de grond, maar wat leren studenten er eigenlijk?’
Uit angst voor WIB onderzoekt UvA alvast privaat Engelstalig onderwijs
‘Universiteiten denken dat er veel steun is voor hun zaak, maar die is er niet’
Nieuwe bezuinigingen op ov-studentenkaart bedreigen keuzevrijheid studenten
“De bezuinigingen zijn historisch, maar deze stakingen ook”
