Zesjescultuur bij student en instelling
Nieuws | de redactie
6 december 2010 | Hoe leg je 'een zesjescultuur' uit buiten Nederland? En hoe weet je of hij wel bestaat? Wes Holleman helpt met de explicatie. En brengt daarin 13 factoren in beeld, die verklaren waarom de student doet wat zij doet: "In an economic sense, a Dutch mark beyond 6 has no surplus value. A mark beyond 6 is meant as a positive incentive, but it adds no extra value to one's educational career."

Can you please define and explain the so-called six-minusculture (‘zesjescultuur’) in Du
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
‘Professional Doctorate in hbo heeft scherpere richtlijnen en eisen nodig’
‘Formatief toetsen presentatievaardigheden kan door AI, als docent maar kaders stelt’
Delftse onderzoekers uiten grote zorgen over verbreken banden met fossiele industrie
In Zeeland verzetten kennispartners de bakens rond klimaatadaptie: “Geen tijd te verliezen”
Schaduw-IT groeit in hoger onderwijs door illegale software en onveilige apparaten
