Onderwijswetenschap moet praktischer

Nieuws | de redactie
16 februari 2011 | “Er is een grote kloof tussen kennisproductie en kennisbenutting.” Het aantal WO-studenten in de onderwijswetenschappen neemt af en het onderzoek is te weinig praktijkgericht. De Commissie Nationaal Plan Toekomst Onderwijswetenschappen (NPTO) wil “een sterk centraal regie-orgaan” om de hele kennisketen te veranderen.
De aansluiting van hoogwaardig onderzoek naar het onderwijs metde praktijk wil in meerdere opzichten
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK