Op zoek naar het Droste-effect
Nieuws | de redactie
29 maart 2011 | Hoe breng je ‘good practices’ van de verschillende excellente en academische pabo’s bij elkaar? Dagvoorzitter van de conferentie 'Practice what you teach', Tom Oosterhuis, wil professionals uit alle lagen van de onderwijsketen leren reflectief, creatief en zelfsturend te zijn. “We moeten van succesvolle incidenten, naar werkende principes."

Het excellentieonderwijs in het Nederlandse pabo-landschap staatnog in de kinderschoenen. Overal in
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Na twaalf uur debat lijken bezuinigingen op hoger onderwijs onomkeerbaar
Universiteiten willen Toets Anderstalig Onderwijs van tafel
‘Universiteitsbestuurders doen doelbewust aan ontkoppeling ‘woke’ en racisme’
‘Docent cruciaal bij bevordering zelfregulerend leren’
‘Normalisering schaduwonderwijs vergroot druk op armere gezinnen’
