Pro forma maar niet de facto

Nieuws | de redactie
14 maart 2011 | Het Nederlandse onderwijs houdt wellicht wel pro forma maar zelden de facto rekening met de belangen van de leerling en dient vooral de belangen van maatschappelijke partijen. Dat concludeert lector Leo Lenssen (Inholland) in zijn Tilburgse proefschrift.
Lenssen onderzocht de wijze waarop het onderwijs invloeduitoefent op de individuele ontwikkeling van
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK