Niet hollen maar leren
Nieuws | de redactie
9 mei 2011 | Docent-onderzoekers vormen een belangrijke spil in de professionalisering en curriculumvernieuwing van het HBO. Wat kan de hogeschool van deze professionals leren? Welke succesverhalen zijn er? In de tweede inspiratiebundel van de Hogeschool Rotterdam leest u gesprekken met docent-onderzoekers.

In de inspiratiebundel gaan docenten van de Hogeschool Rotterdamin gesprek met verschillende op de h
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
Lectoraten moeten steeds vaker achter het geld aanlopen, waarschuwen lectoren
Nederland onderschat baten internationalisering door gebrekkige stayrate-metingen
Citatiebias remt loopbanen vrouwelijke wetenschappers, waarschuwt Delftse onderzoeker
Kies Europa, horen Amerikaanse wetenschappers – maar wie gaat dat betalen?
‘Laat praktijkonderzoekers het gat tussen wetenschap en samenleving dichten’
