Implementeren is reflecteren

Nieuws | de redactie
22 juni 2011 | Hoe implementeer je effectief nieuwe projecten in de jeugdzorg? Je moet je altijd blijven afvragen of je handelen bijdraagt aan het gewenste resultaat. Implementeren is reflecteren, zo betoogt HvA-lector ‘Implementatie in de jeugdzorg’ Leonieke Boendermaker. “Daadwerkelijk vakmanschap ontstaat door actief leren op de werkvloer.” Een aanpak waar ook het HO volgens Bussemaker van kan leren.
“Implementatie van interventies in de jeugdzorg heeft gevolgenvoor het handelen van profession
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.

Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.

«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK