Implementeren is reflecteren
Nieuws | de redactie
22 juni 2011 | Hoe implementeer je effectief nieuwe projecten in de jeugdzorg? Je moet je altijd blijven afvragen of je handelen bijdraagt aan het gewenste resultaat. Implementeren is reflecteren, zo betoogt HvA-lector ‘Implementatie in de jeugdzorg’ Leonieke Boendermaker. “Daadwerkelijk vakmanschap ontstaat door actief leren op de werkvloer.” Een aanpak waar ook het HO volgens Bussemaker van kan leren.
“Implementatie van interventies in de jeugdzorg heeft gevolgenvoor het handelen van profession
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
UU-rector verdedigt podium voor Baudet: “Onze plicht om ons dit op de hals te halen”
Hbo-master internationaliseert, hbo-bachelor mbo’iseert
Universiteit Maastricht wacht niet op WIB en UNL en komt met aangescherpt taalbeleid
Instroom wo sterker gedaald dan OCW voorspelde
“We moeten ons radicaal verzetten tegen de systematische aanval op wetenschap”
