Implementeren is reflecteren
Nieuws | de redactie
22 juni 2011 | Hoe implementeer je effectief nieuwe projecten in de jeugdzorg? Je moet je altijd blijven afvragen of je handelen bijdraagt aan het gewenste resultaat. Implementeren is reflecteren, zo betoogt HvA-lector ‘Implementatie in de jeugdzorg’ Leonieke Boendermaker. “Daadwerkelijk vakmanschap ontstaat door actief leren op de werkvloer.” Een aanpak waar ook het HO volgens Bussemaker van kan leren.

“Implementatie van interventies in de jeugdzorg heeft gevolgenvoor het handelen van profession
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Minister schrapt taaltoets niet, zegt hij tegen Kamer: “Haalt doelstelling WIB onderuit”
‘Collega’s, opoffering Psychologie door UNL raakt ons allemaal’
“Liefdeloze productiviteitseisen” bemoeilijken ouderschap voor jonge wetenschappers
“Betekenisvol praktijkgericht onderzoek in economisch domein kan niet toegepast zijn”
‘Laat psychologie niet verdwijnen achter de dijken’
