Overeind blijven in het onderwijs
Nieuws | de redactie
20 juni 2011 | De ene leerling wandelt soepel door het Nederlandse onderwijs, terwijl de ander wegvalt in de sorteermachine. Waarom gebeurt dat? En vooral, hoe ervaren leerlingen het onderwijssysteem? Het boek 'Tussen afkomst en toekomst. Casestudies naar de schoolloopbanen van leerlingen van 10-21 jaar' volgt leerlingen in hun gang door het onderwijs.
Jan Terwel, Rosa Rodrigues en Danielle van de Koot-Dees,beschrijven in detail de schoolloopbaan van
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
Hbo-master internationaliseert, hbo-bachelor mbo’iseert
UU-rector verdedigt podium voor Baudet: “Onze plicht om ons dit op de hals te halen”
Instroom wo sterker gedaald dan OCW voorspelde
Universiteit Maastricht wacht niet op WIB en UNL en komt met aangescherpt taalbeleid
“We moeten ons radicaal verzetten tegen de systematische aanval op wetenschap”
