Sociale media vol kennis
Nieuws | de redactie
10 april 2012 | "Maar ik wil helemaal niet op Twitter!" Hoe gebruikt een universiteit social media om haar wetenschapsbeoefening impulsen te geven? Wat werkt? Wat inspireert? "We zien ook de terughoudendheid, de twijfel en de angst," vertellen Rob Speekenbrink en Roy Meijer, de social media-experts van de TU Delft.
“We hebben als communicatieprofessionals bij een groteuniversiteit inmiddels uitvoerig kennis
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu