Betrokkenheid is het geheim
Nieuws | de redactie
8 mei 2012 | Hoe scoren universiteiten eigenlijk op Facebook? Waarom heeft Groningen daar zo veel vrienden? Wat kun je leren van de TU Delft? De social media revolutie raakt immers heel het HO en voor velen zijn de eerste stappen nog best eng en wat vervreemdend.
De eerste universiteit startte in september2008, de laatste in juli 2011. Sinds een klein jaar zijn
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu