Classroom confusion measured in real-time
Nieuws | de redactie
9 mei 2012 | A new app lets teachers track whether students understand lecture presentations or not. Instead of using end-of-the-year evaluations, real-time data is produced. This would be especially useful in large lecture halls, its inventor argues.

Technology plays an ever bigger role insideand outside classrooms. Algorithms have been particularly
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
‘Vijf uitdagingen voor Erkennen en Waarderen op de universiteit’
Eerste Kamer wil pas over OCW-begroting debatteren na uitwerking bezuinigingsplan
‘Het zou fijn zijn als studenten tijdens de stakingen nog onderwijs kunnen volgen’
‘Europees hoger onderwijs moet zich teweerstellen tegen nationalistische golf’
Inloggen
