Leiderschap in crisis
Nieuws | de redactie
25 juni 2012 | In Europa, Uruzgan en bij de GGD doet men het ook: voorbereiden op crises op basis van protocollen en daarvan afgeleide plannen, vaak gebouwd op ervaringen en gebeurtenissen uit het verleden. Alleen dat werkt niet meer, laat Tilburgs promotieonderzoek zien. Wat wel?
Onvoorspelbaarheid, individualisering en social media spelen incrisisomstandigheden zo’n grote
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu