Zijn extra mannen voor de klas wel nodig?
Nieuws | de redactie
4 juli 2012 | Het achterblijven van jongens in het onderwijs wordt nog wel eens geweten aan het groot aantal vrouwelijke docenten. Dat lijkt onterecht, vrouwen in het basisonderwijs kunnen beter overweg met de jongens, dan hun mannelijke collega’s, blijkt uit onderzoek van UvA en VU.

De affectieve relatie tussen leerkracht en leerling is eenbelangrijke factor in het gedrag en leren
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Minister weigert onderzoek naar commerciële banden hoogleraren Fiscaal Recht, Senaat misnoegd
“Een wetenschapper is activistisch namens de hele wetenschap”
Europa opent voorzichtig de armen voor Amerikaanse wetenschappers
“Tussen theorie en praktijk zit nog heel veel, leer ik mijn studenten”
‘Living Labs schieten als paddenstoelen uit de grond, maar wat leren studenten er eigenlijk?’
