Impuls voor vertrouwen

Nieuws | de redactie
11 oktober 2012 | De verkiezingen van 12 september maakten Nederlanders kort maar hevig een stuk opgewekter over hun toekomst. "Deze emoties hebben vervolgens een direct effect op consumentenbestedingen en dus de reële economische ontwikkelingen," aldus UvT-onderzoek.
Consumenten zijn met de eurocrisis langere tijd in mineur, maartijdens de verkiezingen onstond toch
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK