Impuls voor vertrouwen
Nieuws | de redactie
11 oktober 2012 | De verkiezingen van 12 september maakten Nederlanders kort maar hevig een stuk opgewekter over hun toekomst. "Deze emoties hebben vervolgens een direct effect op consumentenbestedingen en dus de reële economische ontwikkelingen," aldus UvT-onderzoek.

Consumenten zijn met de eurocrisis langere tijd in mineur, maartijdens de verkiezingen onstond toch
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
‘Zelfregie is noodzaak, anders vullen politici en de Onderwijsinspectie dat gat’
Linkse coalitie komt met plan om 1,6 miljard aan onderwijsbezuinigingen terug te draaien
‘Het zelfregie-bod is gebaseerd op politieke druk, niet op visie’
Aanleren verpleegkundige vaardigheden gebaat bij complexere oefenomgeving
Lectoraten moeten steeds vaker achter het geld aanlopen, waarschuwen lectoren
