Invloed op onvoorspelbare consument
Nieuws | de redactie
8 maart 2013 | “Mensen zeggen meestal maar wat.” Volgens dr. Arne Maas, lector van de Hogeschool Rotterdam, is het moeilijk om daar in marketing op in te springen. “Het brein is liever lui dan moe.” In zijn openbare les pleit hij ervoor dat marketeers zich meer richten op daadwerkelijk gedrag en inspelen op het onbewuste.
“Marketing kan effectief zijn als marketeers het gedrag van consumenten goed begrijpen en daarop i
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu