We need MOOCs for their data
Nieuws | de redactie
8 maart 2013 | Coursera, edX and Udacity prove the possibility to engage thousands of students in online higher education. But that’s not the sole purpose to join the MOOCs development, argues Corneel den Hartogh. It’s about gathering “meaningful data from this and improve campus education with that data.”

In the middle of the hype around Massive Open Online Courses (MOOCs), we might forget an essential q
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
“PVV met hun rancune is weg, waarom blijven bezuinigingen op onderwijs dan staan?”
‘Universiteiten maken zelf van het Engels iets elitairs’
Terwijl wetenschappelijk publicatielandschap wereldwijd verandert, kiest Nederland status quo
‘De Oudheidkunde vernieuwt zich’
“Niet uitspreken voor academische vrijheid maakt medeplichtig aan aanvallen erop”
