Wetenschapper als merk
Nieuws | de redactie
12 maart 2013 | "Wanneer er aan personal branding wordt gedacht, kun je denken aan popsterren die zichzelf moeten verkopen aan het grote publiek," zegt Radboud social media redacteur Steven den Boer. Maar ook de wetenschapper is hierbij betrokken door 'reputatieopbouw.'
‘Naast deze commerciële benadering is de praktijk dat het in veel beroepsgroepen steeds norma
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu