Social media in onderwijs geen voorwaarde
Nieuws | de redactie
16 juli 2013 | Door onder meer ‘flipping the classroom’ liggen initiatieven voor het gebruik van digitale en sociale media in het onderwijs onder een vergrootglas. Onderzoek van Kennisnet en Mijn Kind Online laat zien dat jongeren dit niet per se als ‘voorwaarde voor geslaagde kennisoverdracht’ zien.

In een kwalitatief en kwantitatief onderzoek onder Nederlandse jongeren tussen de 10 en 18 brengen K
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
“PVV met hun rancune is weg, waarom blijven bezuinigingen op onderwijs dan staan?”
‘Universiteiten maken zelf van het Engels iets elitairs’
Terwijl wetenschappelijk publicatielandschap wereldwijd verandert, kiest Nederland status quo
‘De Oudheidkunde vernieuwt zich’
“Niet uitspreken voor academische vrijheid maakt medeplichtig aan aanvallen erop”
