Onderwijsraad tegen verschraling
Nieuws | de redactie
4 november 2013 | Het toetsen en meten van beperkte kennisaspecten maakt kwaliteit en scholen niet beter. Nadruk op eigentijdse ‘Bildung’ en complexere vorming wel, zo stelt de Onderwijsraad.
Taal en rekenen zijn belangrijk. Prestaties daarin omhoog tillen is dat ook. Maar, het beperken van
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
UU-rector verdedigt podium voor Baudet: “Onze plicht om ons dit op de hals te halen”
Hbo-master internationaliseert, hbo-bachelor mbo’iseert
Universiteit Maastricht wacht niet op WIB en UNL en komt met aangescherpt taalbeleid
Instroom wo sterker gedaald dan OCW voorspelde
“We moeten ons radicaal verzetten tegen de systematische aanval op wetenschap”
