Stagnatie in onderwijs
Nieuws | de redactie
27 februari 2014 | Nederland moet het “nog meer dan voorheen” hebben van kennis die vertaald wordt in “slimme, pragmatische toepassingen.” Bussemaker trekt met haar collega's conclusies uit het WRR-advies ‘Lerende economie’. “Streven naar consensus mag geen keurslijf zijn.” Sterker nog: “uitdagers van de status quo moeten de kans krijgen."
“Onze economie drijft op kennis, innovatie en creativiteit,” benadrukt het kabinet. Bussemaker z
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu