Onderwijs in disbalans
Nieuws | de redactie
26 maart 2014 | Met de focus op onderzoek van wereldniveau lijkt onderwijs in het WO de laatste jaren achter te blijven. “We moeten bereid zijn de eenzijdige focus op onderzoek en valorisatie te verlaten,” zegt VSNU-voorman Karl Dittrich. “De belangrijkste vorm van valorisatie is immers ons onderwijs.”
Op de conferentie onderwijscarrières van de VSNU in Rotterdam waren docenten en beleidsmakers afgek
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
UU-rector verdedigt podium voor Baudet: “Onze plicht om ons dit op de hals te halen”
Hbo-master internationaliseert, hbo-bachelor mbo’iseert
Universiteit Maastricht wacht niet op WIB en UNL en komt met aangescherpt taalbeleid
Instroom wo sterker gedaald dan OCW voorspelde
“We moeten ons radicaal verzetten tegen de systematische aanval op wetenschap”
