Studentendata blijken goudmijn

Nieuws | de redactie
13 maart 2014 | De Britse 'DUO' heet Ucas en deze verdient veel geld aan gegevens die scholieren, ouders en studenten invullen om in het hoger onderwijs ingeschreven te worden. Kiezen van studies levert big data en inzicht op. Red Bull, Vodafone en Microsoft krijgen daar hun vingers nu achter.
De opgevoerde drankjes fabrikant kocht bij de studiekeuze- en inschrijvingsbegeleider de gegevens va
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK