Cautious towards MOOCs
Nieuws | de redactie
1 mei 2014 | “The concern is that MOOCs do not provide an educational experience that is equivalent to a traditional classroom.” Because the benefits of MOOCs are still uncertain, American higher education leaders adopted a “wait and see” approach, Laura Perna and Alan Ruby from the University of Pennsylvania discovered.

Laura Perna, Executive Director, and Alan Ruby, Senior Scholar, Alliance for Higher Education and De
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
‘Professional Doctorate in hbo heeft scherpere richtlijnen en eisen nodig’
‘Formatief toetsen presentatievaardigheden kan door AI, als docent maar kaders stelt’
Delftse onderzoekers uiten grote zorgen over verbreken banden met fossiele industrie
In Zeeland verzetten kennispartners de bakens rond klimaatadaptie: “Geen tijd te verliezen”
Schaduw-IT groeit in hoger onderwijs door illegale software en onveilige apparaten
