The Amazon of knowledge

Nieuws | de redactie
27 juni 2014 | To become the biggest marketplace for education, it’s an ambitious goal Coursera has set itself. At the University of Amsterdam, president Daphne Koller exemplified her plans. “For a lot of students a 50$ certificate is no more than the amount they pay for a meal at a restaurant.”
“Coursera is consumer-driven as well as producer-driven,” Koller explains to ScienceGuide. The A
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK