Stop met meten, begin met vernieuwen

Nieuws | de redactie
17 juli 2014 | Er worden rapporten volgeschreven over docentkwaliteit en tevredenheid onder leraren. Maar is het wel de juiste informatie, vragen Chris Sigaloff en Marlieke Kieboom van Kennisland zich af. "Een school is geen laboratorium waarin alle factoren gecontroleerd kunnen worden."
Onlangs verscheen het vuistdikke rapport Teaching and Learning International Survey (TALIS) van de
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK