Toekomst omarmen
Nieuws | de redactie
10 juli 2014 | “De toekomst van online onderwijs is spannend,” want trends als MOOCs versnellen de HO-ontwikkeling. Dit biedt mooie kansen, maar universiteiten dienen dan wel strategische keuzes te maken. Dat stelt de League of European Research Universities in een advies. De Leidse vice-rector Simone Buitendijk schreef mee.

Online leermethoden winnen aan belang en kunnen het onderwijs aan universiteiten ingrijpend verander
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
“PVV met hun rancune is weg, waarom blijven bezuinigingen op onderwijs dan staan?”
‘Universiteiten maken zelf van het Engels iets elitairs’
Terwijl wetenschappelijk publicatielandschap wereldwijd verandert, kiest Nederland status quo
‘De Oudheidkunde vernieuwt zich’
“Niet uitspreken voor academische vrijheid maakt medeplichtig aan aanvallen erop”
