Pitstop bij hogeschool
De HAN Pitstop Academy is een nieuw initiatief van de Faculteit Economie en Management van de Hogeschool Arnhem Nijmegen. “Via seminars willen we zakelijke professionals in zeer korte tijd goed op de hoogte brengen van de actuele ontwikkelingen binnen en buiten hun vakgebied. Snel en kosteloos kennis bijtanken dus, met na afloop een informele borrel met alle ruimte om te netwerken. Zo slaan de bezoekers twee vliegen in één klap!” vertelt Raoul van Etten, Instituutsdirecteur Werken en Leren.
Cocreatie als methodiek
In dit collegejaar 2014-2015 staan vier van zulke Pitstop seminars op de agenda. Op donderdag 9 oktober van 16.00 tot 18.00 uur komt als eerste in de rij dr. Régis Lemmens in Rozet Arnhem. Zijn seminar gaat over Sales 2020 – From Selling to Co-creating. Hij vertelt hoe u co-creatie een wijze is om de verkoop van producten en diensten naar een hoger niveau te brengen. Hij hanteert daarbij cases, handvatten en strategische tips waar onder meer bedrijven en organisaties als BNP Paribas, SONY, ERGO en Bekaert van hebben geprofiteerd.
De andere drie Pitstop seminars van dit eerste seizoen hebben de volgende thema’s:
— Finance in Crisis – Hoe verdient de financiële wereld het vertrouwen terug? (Prof. dr. Jaap Koelewijn, 27 november 2014),
— Gericht innoveren – De echte groeikansen herkennen (Prof. dr. Carla Koen, 12 maart 2015)
— Familiebedrijf – Succesvol van generatie op generatie (Mr. Jurgen Geerlings, 21 mei 2015).
Meer informatie over de Pitstop Academy en de diverse seminars is te vinden op www.han.nl/pitstop. Hier kunt u zich meteen inschrijven.
Meest Gelezen
Vrouwen houden universiteit draaiende, maar krijgen daarvoor geen waardering
Wederom intimidatie van journalisten door universiteit, nu in Delft
Hbo-docent wil wel rolmodel zijn, maar niet eigen moreel kompas opdringen
‘Burgerschapsonderwijs moet ook verplicht worden in hbo en wo’
Raad van State: laat taaltoets nog niet gelden voor hbo-opleidingen