Isolement van de leraar doorbreken

Nieuws | de redactie
1 december 2014 | Door onderwijs op een andere manier te organiseren kan meer tijd en ruimte ontstaan voor onderwijsontwikkeling en individuele aandacht voor leerlingen. Dit kan het professionele isolement waar veel leraren in verkeren doorbreken. “Scholen zijn veelal nog vrij naar binnen gerichte organisaties”
Dat stellen Marco Snoek en Henk Sligte naar aanleiding van de uitkomsten van hun kwalitatief onderzo
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK