On the Agenda – Week 3, 2015
Nieuws | de redactie
16 januari 2015 | How Chinese MOOCs have escaped the attention of Chinese censors, What the U.S. education system can learn from the Dutch, Science creativity crisis, a huge merger between two academic publishers and everything about innovation. Read this and more in this week's On the Agenda.

Take 1 – Education#China: #MOOCs have escaped the attention of Chinese censors & have opened u
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Na twaalf uur debat lijken bezuinigingen op hoger onderwijs onomkeerbaar
Universiteiten willen Toets Anderstalig Onderwijs van tafel
‘Universiteitsbestuurders doen doelbewust aan ontkoppeling ‘woke’ en racisme’
‘Docent cruciaal bij bevordering zelfregulerend leren’
‘Normalisering schaduwonderwijs vergroot druk op armere gezinnen’
