Lessen uit Leiden en lijden
Nieuws | de redactie
16 februari 2015 | Minister Bussemaker trekt “uit deze casus maximale lering”, schrijft zij over de perikelen rond de ROC Leiden. Zo zouden onderwijsbestuurders hun nieuwbouwplannen kunnen laten toetsen door onafhankelijke experts, omdat men “dergelijke expertise immers vaak zelf niet in afdoende mate in huis heeft."
De minister meldt de Kamer welke meer generieke lessen zij wil trekken. Deze raken meer dan de Leids
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
‘Uit naïviteit en gemakzucht heeft onderwijs zich laten inpakken door Big Tech’
‘Door minder verengelsing kunnen universiteiten verbinding met samenleving behouden’
Kamer vreest meer cyberaanvallen op hoger onderwijs na bezuinigingen
Hogeschool van Amsterdam legt samenwerking met fossiele industrie aan banden
Historische ongelijkheid tussen hbo en wo bemoeilijkt verwevenheid onderwijs en onderzoek