Effect tablets in de klas beperkt

Nieuws | de redactie
9 april 2015 | Tablets in de klas hebben maar een beperkt effect op de motivatie van leerlingen, zo blijkt uit onderzoek van het Kohnstamm Instituut van de UvA. Het verwachte effect op motivatie blijkt slechts bij één van de vier onderzochte applicaties daadwerkelijk op te treden.
Sinds de oprichting van enkele zogenaamde Steve Jobs scholen is er een discussie ontstaan over het n
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK