Het gedrag van alledaagse producten
Nieuws | de redactie
28 mei 2015 | FOM en Unilever starten samen fundamenteel en tegelijk heel tastbaar onderzoek naar hybride zachte materialen. "Veel voedings- en consumentenproducten, zoals mayonaise, bestaan uit complexe mengsels van verschillende materialen. We willen deze producten verbeteren.”
FOM en NWO-ALW zullen jaarlijks samen 400.000 euro investeren in het programma. Unilever draagt nogm
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu