De waarde van open
Nieuws | de redactie
18 juni 2015 | Leidt het vrij delen van leermaterialen in het hoger onderwijs tot de gehoopte efficiency en kwaliteitsverbetering? Robert Schuwer wil die vraag als lector Open Educational Resources gaan beantwoorden. “Een ‘open tegen niet-open’ benadering van onderwijs vind ik weinig vruchtbaar.”

De wiskundige en informaticus Robert Schuwer was voor de start van zijn lectoraat sinds 2005 verbond
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
VVD en Bruins botsen hard over sturing in het hoger onderwijs
Essays schrijven met ChatGPT lijkt leervaardigheid studenten te schaden
Wetenschappers geven negen argumenten om banden met Israëlische instellingen te verbreken
Het is zinvol om als universiteit jaarlijks meer dan honderd persberichten te versturen
“PVV met hun rancune is weg, waarom blijven bezuinigingen op onderwijs dan staan?”
