Leren meedoen in de klas
Nieuws | de redactie
3 juni 2015 | Van jongeren met autismespectrumproblematiek wordt verwacht dat zij steeds meer participeren in het reguliere onderwijs. Dat valt niet altijd mee, ziet Patricia Vuijk, lector van de Hogeschool Rotterdam. Zij onderzoekt met welke hulp deze jongeren toch kunnen slagen.
“Het gaat hierbij vaak om jongeren die over een bovengemiddeld IQ beschikken,” schetst Vuijk de
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
UU-rector verdedigt podium voor Baudet: “Onze plicht om ons dit op de hals te halen”
Hbo-master internationaliseert, hbo-bachelor mbo’iseert
Universiteit Maastricht wacht niet op WIB en UNL en komt met aangescherpt taalbeleid
Instroom wo sterker gedaald dan OCW voorspelde
“We moeten ons radicaal verzetten tegen de systematische aanval op wetenschap”
