Leren meedoen in de klas

Nieuws | de redactie
3 juni 2015 | Van jongeren met autismespectrumproblematiek wordt verwacht dat zij steeds meer participeren in het reguliere onderwijs. Dat valt niet altijd mee, ziet Patricia Vuijk, lector van de Hogeschool Rotterdam. Zij onderzoekt met welke hulp deze jongeren toch kunnen slagen.
“Het gaat hierbij vaak om jongeren die over een bovengemiddeld IQ beschikken,” schetst Vuijk de
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK