Onderwijs als (niet) lerend systeem
Nieuws | de redactie
23 juni 2015 | “De buitenwereld kan niet alleen veel profiteren van het onderwijs, maar kan zelf ook een permanente bron van vernieuwing voor het onderwijs vormen.” WRR-raadslid Peter van Lieshout beziet in aanloop naar het congres Kwaliteit van Onderwijs hoe onderwijs weer een lerend systeem kan worden.

Komende donderdag vind het congres Kwaliteit van Onderwijs plaats. In de aanloop daar naartoe leest
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Na twaalf uur debat lijken bezuinigingen op hoger onderwijs onomkeerbaar
Universiteiten willen Toets Anderstalig Onderwijs van tafel
‘Universiteitsbestuurders doen doelbewust aan ontkoppeling ‘woke’ en racisme’
‘Docent cruciaal bij bevordering zelfregulerend leren’
‘Normalisering schaduwonderwijs vergroot druk op armere gezinnen’
