Kennisopbouw door valorisatie
Nieuws | de redactie
7 augustus 2015 | Na een kritische evaluatie heeft de Hogeschool Leiden het curriculum van de opleiding communicatie ingrijpend gewijzigd. Docenten en lector Martien Schriemer en Piet Hein Coebergh vertellen hoe valorisatie de kennisopbouw op de hogeschool heeft verbeterd.

De betrokken Leidse opleiding nam een onbevredigende audit van de NVAO in 2011 als aanleiding om te
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
VVD en Bruins botsen hard over sturing in het hoger onderwijs
Essays schrijven met ChatGPT lijkt leervaardigheid studenten te schaden
Wetenschappers geven negen argumenten om banden met Israëlische instellingen te verbreken
Het is zinvol om als universiteit jaarlijks meer dan honderd persberichten te versturen
“PVV met hun rancune is weg, waarom blijven bezuinigingen op onderwijs dan staan?”
