Verhalen doen door alle media

Nieuws | de redactie
17 augustus 2015 | “Mijn boek is ontstaan vanuit de lessen 'crossmedia', die ik geef bij de opleiding Communicatie aan Inholland.“ Docent en onderzoeker René Boonstra publiceert nu ‘Transmedia storytelling, stappenplan voor communicatieprojecten’. “De beleving staat centraal, waardoor de onderliggende boodschap veel beter blijft hangen.”
Het boek richt zich op derde- en vierdejaars studenten Communicatie, maar is als product van lectora
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK