De lerende reis naar excellentie
Nieuws | de redactie
13 januari 2016 | "Honours zijn eigenlijk het gevolg van een institutioneel onvermogen om te kunnen differentiëren", hoorde Josephine Lappia (Hogeschool Rotterdam) van een docent. Inmiddels is Lappia in Twente gepromoveerd op docentschap in honours. "Je moet als docent echt die blik op dat beroepenveld hebben.”

“In 2007 werd begonnen met het project Leren Bouwen. Ik was toen net bij de hogeschool begonnen al
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
“PVV met hun rancune is weg, waarom blijven bezuinigingen op onderwijs dan staan?”
‘Universiteiten maken zelf van het Engels iets elitairs’
Terwijl wetenschappelijk publicatielandschap wereldwijd verandert, kiest Nederland status quo
‘De Oudheidkunde vernieuwt zich’
“Niet uitspreken voor academische vrijheid maakt medeplichtig aan aanvallen erop”
