Duurzame feedback stimuleert leerproces

Nieuws | de redactie
12 januari 2016 | Feedback gericht op het ontwikkelen van de vaardigheid om zelf op zoek te gaan naar kritische lessen, helpt studenten de lesstof écht te doorgronden. OU-promovendus Gerry Geitz deed onderzoek naar het effect hiervan op het leren van studenten in het hoger onderwijs.
Geitz die op 15 januari haar onderzoek ‘Sustainable Feedback in Higher Education’ verdedigt in H
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK