MOOCs ambitie en realiteit
Nieuws | de redactie
4 maart 2016 | Over MOOCs en Open Education is in HBO en WO volop gepraat en plannen voor toekomst zijn niet van de lucht. Maar wat is eigenlijk de concrete stand van de ontwikkeling en toepassing? Het lectoraat Open Educational Resources van Fontys geeft enkele feitelijke inzichten daarvan.

Het lectoraat is hiertoe allereerst aan de slag gegaan om de huidige stand van zaken rondom publicer
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
‘Professional Doctorate in hbo heeft scherpere richtlijnen en eisen nodig’
‘Formatief toetsen presentatievaardigheden kan door AI, als docent maar kaders stelt’
In Zeeland verzetten kennispartners de bakens rond klimaatadaptie: “Geen tijd te verliezen”
Delftse onderzoekers uiten grote zorgen over verbreken banden met fossiele industrie
Schaduw-IT groeit in hoger onderwijs door illegale software en onveilige apparaten
