Van verwondering naar doen bij ICT
Nieuws | de redactie
15 april 2016 | “Het belangrijkste is dat jullie als opleiders moeten ophouden studenten te drillen in termen van ‘als jij iets doet, gebeurt er iets in de klas,’” stelt Tijl Rood, initiatefnemer van de iPadscholen. Dat vergt een andere aanpak van Pabo’s. “We moeten meer van verwonderen naar doen,” ziet Titia Brédee (iPabo).
‘Onderwijs van nu en in de toekomst.’ Onder die titel werd op de iPabo de jaarlijkse dag georgan
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
‘Uit naïviteit en gemakzucht heeft onderwijs zich laten inpakken door Big Tech’
‘Door minder verengelsing kunnen universiteiten verbinding met samenleving behouden’
Kamer vreest meer cyberaanvallen op hoger onderwijs na bezuinigingen
Hogeschool van Amsterdam legt samenwerking met fossiele industrie aan banden
Historische ongelijkheid tussen hbo en wo bemoeilijkt verwevenheid onderwijs en onderzoek