Vloggers werven studenten techniek

Nieuws | de redactie
19 september 2016 | Hogeschool Utrecht gaat als eerste onderwijsinstelling in Nederland techniekstudenten werven via zogenaamde influencer marketing. Daarmee worden bekende vloggers ingezet om jongeren te interesseren voor techniekopleidingen. Deze maand start er een pilot bij de HU.
Jongeren lezen steeds minder. Zij zoeken hun informatie steeds meer digitaal en zijn massaal te vind
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK