Revolutionaire vernieuwing van onderop
Nieuws | de redactie
19 december 2016 | Een ‘organisatie binnen een organisatie’, zo zien De Fontys Educational Designers (FED) zichzelf. Twee jaar geleden begon een jonge groep docenten binnen Fontys met het veranderen van het onderwijs van onderop. “Wij gaan niet vertellen hoe het moet, we maken het onderwijs samen.”

Op 16 april 2015 werden vier jonge medewerkers beloond met de ‘Gouden Plag’ van Fontys. Ze werde
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
‘Zelfregie is noodzaak, anders vullen politici en de Onderwijsinspectie dat gat’
Linkse coalitie komt met plan om 1,6 miljard aan onderwijsbezuinigingen terug te draaien
‘Het zelfregie-bod is gebaseerd op politieke druk, niet op visie’
Aanleren verpleegkundige vaardigheden gebaat bij complexere oefenomgeving
Lectoraten moeten steeds vaker achter het geld aanlopen, waarschuwen lectoren
