Hoe Unilever duurzaamheid opnieuw definieerde

Nieuws | de redactie
24 maart 2017 | De ‘onvolprezen duurzaamheidskampioen’ Unilever komt er niet goed van af in een artikel van de onderzoeksjournalisten bij Investico dat woensdag verscheen. De duurzaamheidscode van Unilever wordt dan wel ondersteund door wetenschappers, maar het lijkt toch vooral te gaan om creatieve definitievorming.
“Kan een voedsel- en wasmiddelengigant, die actief is in 190 landen, meer dan vierhonderd merken v
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK