‘Onderwijs2032 is een ideologie’
Nieuws | de redactie
18 april 2017 | Tijdens de hoorzitting in de Tweede Kamer over Onderwijs2032 was de kritiek niet van de lucht. Experts wezen erop dat de onderwijsvernieuwing in het VO en PO te snel gaat en men vond dat de lerarenopleidingen en het vervolgonderwijs een nadrukkelijkere rol moeten krijgen.

Donderdag wordt in de Kamer het vervolgtraject besproken voor Onderwijs2032. De curriculumwijziging
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Na twaalf uur debat lijken bezuinigingen op hoger onderwijs onomkeerbaar
Universiteiten willen Toets Anderstalig Onderwijs van tafel
‘Docent cruciaal bij bevordering zelfregulerend leren’
‘Universiteitsbestuurders doen doelbewust aan ontkoppeling ‘woke’ en racisme’
Liveblog: behandeling OCW-begroting in Eerste Kamer
