Commercie remt ICT in het onderwijs
Nieuws | de redactie
9 mei 2017 | Het vormgeven van nieuwe educatieve toepassingen vindt vooral buiten het onderwijs plaats door commerciële partijen. Dit remt eigenaarschap, betrokkenheid en innovatie in het onderwijsveld. Daarnaast constateert de Onderwijsraad dat studenten nog onvoldoende digitale bronnen op waarde kunnen schatten.

Vandaag verscheen het rapport van de Onderwijsraad ‘Doordacht digitaal’, een advies over digital
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Minister weigert onderzoek naar commerciële banden hoogleraren Fiscaal Recht, Senaat misnoegd
“Een wetenschapper is activistisch namens de hele wetenschap”
Europa opent voorzichtig de armen voor Amerikaanse wetenschappers
“Tussen theorie en praktijk zit nog heel veel, leer ik mijn studenten”
‘Living Labs schieten als paddenstoelen uit de grond, maar wat leren studenten er eigenlijk?’
