Heilige meester-gezel relatie over datum

Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Literatuurverwijzingen
Apfelbaum, E. P., Phillips, K. W., & Richeson, J. A. (2014)
Rethinking the baseline in diversity research: Should we be explaining the effects of homogeneity? Perspectives on Psychological Science, 9, 235-244
K.W. Phillips. (2014)
How diversity makes us smarter. Scientific American October 1 2014, p43 (How diversity works)
M de Goede, R Belder & J de Jonge, Rathenau Instituut
Promoveren in Nederland. Motivatie en loopbaanverwachtingen van promovendi, November 2014
Van der Weijden, Meijer, van der Ven, Beukman, Farzand Ali, de Gelder (2017)
CWTS Policy Report: Het mentaal welzijn van Leidse promovendi
Levecque, K; Anseel, F.; De Beuckelaerd, A. Van der Heyden, J. & Gisle, L. (2017)
Work organization and mental health problems in PhD students. Research Policy 46, 868–879
Heuritsch, J., Waaijer, C.J.F. & I.C.M. van der Weijden (2017)
To get the manual for my car radio: the perceived value of a PhD degree and the skills mismatch in the labor market. Under review.
Van der Weijden, I.C.M., De Gelder, E.J., Teelken, C., & Thunnissen, M. (2017)
Welk gras is groener? Persoonlijke verhalen van gepromoveerden over hun loopbanen binnen en buiten de wetenschap. phdcentre.eu/nl/praktijk/portretten.html
VSNU (2008)
Passend Promoveren. VSNU notitie.
Meest Gelezen
‘Zelfregie is noodzaak, anders vullen politici en de Onderwijsinspectie dat gat’
Linkse coalitie komt met plan om 1,6 miljard aan onderwijsbezuinigingen terug te draaien
‘Het zelfregie-bod is gebaseerd op politieke druk, niet op visie’
Aanleren verpleegkundige vaardigheden gebaat bij complexere oefenomgeving
Lectoraten moeten steeds vaker achter het geld aanlopen, waarschuwen lectoren
