Virtual reality geen ‘leerrevolutie’

Verslag | de redactie
12 oktober 2017 | “We moeten ophouden met dingen een ‘revolutie’ te noemen.” Op het 4TU congres over VR en AR sprak Pierre Dillenbourg (EPFL) over de verschillende niveau’s van augmented reality en wanneer deze technieken een meerwaarde zijn voor het onderwijs.
In de PausHuize in Utrecht organiseerde de 4TU federatie donderdag een ‘onboarding day’ over het
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK